גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

להקת Therion

ארכיון תאריך: 10 אפריל 2018

משך: שעה ו-45 דקות

אגדת האופרה מטאל משוודיה, הלהקה שהמציאה את המטאל הסימפוני כבר ב 1993 עם האלבום Symphony Masses, קידמה אותו ב 1995 עם האלבום  Lepaca Kliffoth אך שנת 1996 סימנה את ה"התפוצצות" האדירה עם האלבום Theli והלהיטים To Mega Therion ו Cult Of The Shadows שכבשו את קהילת המטאל בכל העולם, הלהקה שידעה לקחת את ההצלחה הענקית שזכתה לה עוד צעד קדימה ובאלבום Vovin ליצור את אלבום הסימפוניק מטאל קלאסי המושלם, החומר של Therion מוכר בזכות ההרמוניות המרהיבות, המהקלות ושלל הכלים הקלאסים שעוטפים את המוזיקה המלודית שלהם.
 
להקת Therion סובבת סביב המנהיג והמלחין כריסטופר ג`ונסון שאחראי לכל החומר של ההרכב מיומו הראשון, Therion הייתה להקת המטאל הראשונה שהופיעה ביחד עם תזמורת שלמה בהופעה חיה. להקה זו קידמה, דחפה, הפיצה והפכה לפופולרי את סוגת המטאל הסימפוני.
אלבומם התשיעי Deggial שיצא ב 2000 המשיך את הקו של Vovin וזכה להצלחה אף גדולה מקודמו, הלהקה הופיעה דרך קבע באולמות גדולים בכל אירופה בליווי מקהלה שלמה וצוות נגנים קלאסים, האלבום העשירי Secret of the Runes היה מבוסס על המיתולוגיה הנורדית ויצא ב 2001, ב 2004 יצא האלבום ה 11 של ההרכב Lemuria שסימל חזרה לשירת "גראול" של כריסטופר ג`ונסון לראשונה מזה עשור, האלבום Sirius B יצא באותה שנה כאלבום המשך.
 
ב-2007 הוציאה Therion אלבום כפול בשם Gothic Kabbalah שזכה להצלחה ענקית בעולם והחזיר את הלהקה למרכז העניינים, Therion מוכרת כאמא הרוחנית של סגנון הסימפוניק מטאל, למעשה כל מה שאתם מכירים מ Epica, Within Temptation, Nightwish, Kamelot וכיו"ב – כל ההרכבים האלו גדלו על הברכיים של Therion ושאבו מהם השראה רבה.
ב-2010 יצא "סיטרא אחרה" האלבום ה 14 של ההרכב וב 2012 יצא האלבום ה 15 שנקרא Les Fleurs du Mal והיה אלבום קאברים.
אלבומה החדש של הלהקה Beloved Antichrist – אופרת מטאל, יצא בינואר 2018.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter